ZAMAWIAJĄCY:
Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
Aleja Róż 2
07-200 Wyszków
tel. 029 743 59 03
fax. 029 742 25 10
e-mail: zamowienia.publiczne@powiat-wyszkowski.pl
TRYB POSTĘPOWANIA:
Przetarg nieograniczony powyżej 60 000 euro
RODZAJ ZAMÓWIENIA:
Roboty budowlane
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Modernizacja drogi powiatowej nr 28 533 Brańszczyk – Knurowiec na długości 2400 mb.
ADRES STRONY INTERNETOWEJ:
www.powiat-wyszkowski.pl
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
30 listopada 2006r.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU OCENY TYCH WARUNKÓW:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Warunkiem udziału w postępowaniu:
1) złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert – podmioty występujące wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę;
3) sporządzeniem i dołączeniem do oferty wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
4) sporządzenie i dołączenie do oferty wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – wymagane jest wykonanie minimum 1 roboty polegającej na wykonaniu modernizacji dróg na długości co najmniej 2000 mb.;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formuła ?spełnia – nie spełnia? w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
KRYTERIUM OCENY OFERT:
cena – 100%
WADIUM:
nie dotyczy
TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać do dnia 30 października 2006 roku, do godz. 10.00 w kancelarii Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, pokój nr 39.
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT:
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 30 października 2006 roku, o godz. 10.15, pokój nr 33.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni od dnia otwarcia ofert
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie przekazano Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 27.09.2006r.
Wyszków, dnia 27.09.2006r. ????????????????????.
(podpis)