1.
Sekretarz, w zakresie ustalonym przez Starostę zapewnia:
1) sprawne funkcjonowania Starostwa i właściwe warunki jego działania,
2) należytą organizację pracy i w tym zakresie nadzoruje działalność wszystkich komórek organizacyjnych.,
3) przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej,
4) przestrzeganie zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i jednolitym rzeczowym wykazie akt, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksie pracy,
5) kontrolę realizacji zadań przez Wydziały i inne komórki organizacyjne Starostwa,
6) nadzorowanie i koordynowanie wykonywania zadań związanych z przeprowadzaniem wyborów: Prezydenta RP, wyborów do Sejmu i Senatu RP, Samorządu Województwa i Rady Powiatu oraz referendów.
7) wykonywanie czynności związanych z kierowaniem Starostwem w czasie nieobecności Starosty i Wicestarosty, z wyłączeniem czynności zastrzeżonych do wyłącznej właściwości Starosty.
2. Sekretarz uczestniczy w pracach Zarządu oraz obradach Rady z głosem doradczym.
3. Sekretarzowi podlega:
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich,
Nazwa dokumentu: | Zadania i kompetencje Sekretarza |
Skrócony opis: | Wykaz zadań i kompetencji Sekretarza Powiatu Wyszkowskiego |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich |
Osoba, która wytworzyła informację: | Bartosz Błachnio - Administrator |
Osoba, która odpowiada za treść: | Naczelnik Wydziału Organizacyjnego – Maria Papaczek |
Osoba, która wprowadzała dane: | Bartosz Błachnio |
Data wytworzenia informacji: | 2003-07-04 09:02:27 |
Data udostępnienia informacji: | 2003-07-04 09:02:27 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2003-07-04 09:13:06 |