Udostępnianie informacji publicznej
Stosownie do art. 8 ust. 4 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198) i § 12 ust. 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 maja 2002 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 67, poz. 619) udostępnianie informacji publicznych przez Komendę Powiatową PSP w Wyszkowie następuje w Biuletynie Informacji Publicznej lub poprzez:
- wywieszanie informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wyszkowie, ul. Strażacka 6, 07-200 Wyszków,
- udostępnianie dokumentów na pisemny wniosek, złożony w Sekretariacie Komendy (zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy informacja, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej, jest udostępniana na wniosek)
Wzór wniosku: <wniosek do pobrania >
Udostępnianie informacji na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli jest to niemożliwe, zostaniecie Państwo powiadomieni w tym terminie, o powodach opóźnienia w przekazaniu informacji oraz o nowym terminie, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące.
Wypełniony wniosek można przesłać:
drogą elektroniczną na adres e-mail: wyszkow@mazowsze.straz.pl
lub listownie na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ul. Strażacka 6, 07-200 Wyszków
Wniosek nie jest wymagany w przypadku dokumentów , których udostępnienie może nastąpić niezwłocznie w siedzibie komendy.
Informacje nieudostępnione
Nie mogą być udostępnione dane opracowane w komórkach organizacyjnych, które posiadają klauzulę tajności lub zawierają dane osobowe.
Zasady udostępniania informacji niejawnych reguluje ustawa z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 8.02.1999 r. ze zm.) oraz ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926). Odmowa udzielenia informacji następuje w formie decyzji administracyjnej.