| PRZETARGI I ZAPYTANIA OFERTOWE |
| Instrukcja obsługi biuletynu |
|
Sekretarz, w zakresie ustalonym przez Starostę zapewnia:
-
sprawne funkcjonowanie Starostwa i właściwe warunki jego działania,
-
należytą organizację pracy i w tym zakresie nadzoruje działalność wszystkich komórek organizacyjnych,
-
przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej,
-
przestrzeganie zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i jednolitym rzeczowym wykazie akt, Kodeksie postępowania administracyjnego, ustawie o pracownikach samorządowych, Kodeksie pracy,
-
kontrolę realizacji zadań przez Wydziały i inne komórki organizacyjne Starostwa,
-
nadzorowanie i koordynowanie wykonywania zadań związanych z przeprowadzaniem wyborów: Prezydenta RP, wyborów do Sejmu i Senatu RP, Samorządu Województwa i Rady Powiatu oraz referendów.
-
wykonywanie czynności związanych z kierowaniem Starostwem w czasie nieobecności Starosty i Wicestarosty, z wyłączeniem czynności zastrzeżonych do wyłącznej właściwości Starosty.
Sekretarz uczestniczy w pracach Zarządu oraz obradach Rady z głosem doradczym.
Sekretarzowi podlega:
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich,
Nazwa dokumentu: | Zadania i kompetencje Sekretarza | Skrócony opis: | Wykaz zadań i kompetencji Sekretarza Powiatu Wyszkowskiego | Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich | Osoba, która wytworzyła informację: | Bartosz Błachnio - Administrator | Osoba, która odpowiada za treść: | Naczelnik Wydziału Organizacyjnego – Maria Papaczek | Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator - Hubert Morka | Data wytworzenia informacji: | 2003-07-04 09:02:27 | Data udostępnienia informacji: | 2003-07-04 09:02:27 | Data ostatniej aktualizacji: | 2004-09-30 14:24:08 |
Wersja do wydruku...
|