Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 2/2006
p.o. Dyrektora Powiatowego
Centrum Pomocy Rodzinie
w Wyszkowie z dnia 24.05.2006r.
DYREKTOR
POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE
W WYSZKOWIE
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
REFERENT DS. OBSŁUGI PRAWNEJ
1. Nazwa i adres jednostki:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie, ul. I Armii Wojska Polskiego 82 A, 07-200 Wyszków
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
Referent ds. obsługi prawnej
3. Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
a) Wymagania niezbędne:
niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
ukończone wyższe studia magisterskie na kierunku prawo,
nieposzlakowana opinia,
b) Wymagania dodatkowe:
zarejestrowanie w Powiatowym Urzędzie Pracy jako osoba niepełnosprawna bezrobotna lub niepełnosprawna poszukująca pracy
posiadanie ważnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności,
znajomość przepisów prawnych, szczególnie z zakresu:
- prawa rodzinnego,
- zabezpieczenia społecznego,
- rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych
doświadczenie w pracy w administracji
4.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
przyjmowanie interesantów i świadczenie im usług w zakresie poradnictwa specjalistycznego i poradnictwa obywatelskiego,
udzielanie porad prawnych w zakresie obowiązujących przepisów
opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych
organizowanie szkoleń kadry pomocy społecznej, rodzin zastępczych i usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo – wychowawczych z rodzin zastępczych w zakresie prawa materialnego i formalnego,
5 Wymagane dokumenty:
list motywacyjny,
życiorys – curriculum vitae,
kserokopie świadectw pracy,
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kserokopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
kserokopia zaświadczenia z Powiatowego Urzędu Pracy o posiadaniu statutu bezrobotnego,
kserokopia aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
pozostałe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności
6. Oferty należy składać w terminie od dnia 26.05.2006 do 08.06.2006 w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowien ul. I Armii Wojska Polskiego 82 A, 07-200 Wyszków.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926)
p.o. Dyrektor
Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie w Wyszkowie
Teresa Hanna Czajkowska
Zarządzenie Nr 2/2006
p.o. Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Wyszkowie z dnia 24 maja 2006r.
w sprawie naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie.
Na podstawie art. 3 i art. 3a – art.3e ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 21, poz. 124 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1
Ogłaszam nabór na stanowisko: Referent ds. obsługi prawnej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie w brzmieniu określonym w Załączniku Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 2
Powołuję Komisje Rekrutacyjną w składzie:
1. Anna Przybyłowska
2. Jolanta Dyl - Maćkowska
3. Piotr Bednarczyk
w celu przeprowadzenia procedury naboru.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
p.o. Dyrektor
Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie w Wyszkowie
Teresa Hanna Czajkowska