Powiat wyszkowski
      
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 STAROSTWO POWIATOWE
DANE PODSTAWOWE
STRUKTURA ORGANIZACYJNA
ZAKRES KOMPETENCJI
 PRAWO LOKALNE
STATUT
REGULAMIN
BUDŻET POWIATU WYSZKOWSKIEGO
MIENIE POWIATU
OPINIE RIO
UCHWAŁY RADY POWIATU
UCHWAŁY ZARZĄDU POWIATU
ZARZĄDZENIA STAROSTY POWIATU
KONTROLE
AKTY PRAWNE
AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO
 INFORMACJE
OBSŁUGA OSÓB SŁABOSŁYSZĄCYCH I GŁUCHONIEMYCH W STAROSTWIE POWIATOWYM W WYSZKOWIE.
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
INFORMACJE STAROSTY WYSZKOWSKIEGO
INFORMACJA O TERMINACH PRZYJĘĆ INTERESANTÓW W SPRAWACH SKARG I WNIOSKÓW
OGŁOSZENIA
NABORY
OGŁOSZENIA O KONKURSIE NA STANOWISKA DYREKTORÓW
ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
o środowisku i jego ochronie
Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie w Wydziale Architektoniczno - Budowlanym
 PRZETARGI I ZAPYTANIA OFERTOWE
PRZETARGI
ZAPYTANIA OFERTOWE PONIŻEJ 14 TYS. EURO NETTO.
 WZORY DOKUMENTÓW
WYDZIAŁ GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
WYDZIAŁ KOMUNIKACJI
WYDZIAŁ INWESTYCJI I DRÓG PUBLICZNYCH
WYDZIAŁ ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY
WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
POWIATOWY ZESPÓŁ DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
 Urzędy Centralne
Spis adresów
 Instrukcja obsługi biuletynu
WYSZUKIWARKA
WERSJE DO WYDRUKU
REJESTR ZMIAN
NAWIGACJA
 REDAKCJA BIULETYNU
SKŁAD OSOBOWY
 WYBORY SAMORZĄDOWE
WYBORY SAMORZĄDOWE 2006
WYBORY SAMORZĄDOWE 2010
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Wyszków, dnia 29 grudnia 2006 roku.
ZP/2006
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO  O WARTOŚCI PONIŻEJ 60.000,00 EURO
w przedmiocie:
świadczenie usług transportu sanitarno- osobowego dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wyszkowie
 
I. Nazwa i adres Zamawiającego.
Zamawiającym jest Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna (PSSE)
Adres: ul. Daszyńskiego 28, 07-200 Wyszków
Telefon: 0 prefix 29/ 742-32-54
Telefax: 0 prefix 29/ 742-32-45
Adres e-mail: wyszkow@psse.waw.pl
Godziny urzędowania: od 7.30 do 15.05
NIP: 762-15-01-268  REGON: 550-03-82-64
 
II. Określenie trybu zamówienia i zakresu zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60 000 EURO z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
 
III. Adres strony internetowej.
www.wyszkow.psse.waw.pl
 
IV. Określenie przedmiotu zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) Kod CPV: 60.11.50.00-7; 60.12.21.70-1
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) świadczenie usług transportowych samochodem osobowym ze skrzynią ładunkową z możliwością przeprowadzenia zabiegów dezynfekcyjnych. Ponadto samochód będzie posiadać do dyspozycji Zamawiającego co najmniej  4 miejsca siedzące i ładowność 500 kg. Usługa transportowa będzie świadczona na przejechanie 45000 km w okresie 12 miesięcy.
b) codzienny przewóz pracowników PSSE w Wyszkowie wraz z niezbędnym im sprzętem. Czas pracy od poniedziałku do piątku zgodny z godzinami pracy PSSE w Wyszkowie  tj. między godzinami 7.30 – 15.05 z możliwością przedłużonego dobowego i tygodniowego czasu pracy do odpowiednio – 24 godzin/dobę i 7 dni/tydzień w sytuacjach zagrożenia kryzysowego.
c) zapewnienie podstawienia do wykorzystania przez Zamawiającego co najmniej 1 raz w tygodniu jednego dodatkowego (poza pojazdem podstawowym) środka transportu wraz z obsługą spełniających określone wymogi.
2. Zamawiający zastrzega możliwość przejechania mniejszej ilości km niż wskazano powyżej, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo - na etapie oceny ofert – żądania od Wykonawcy  przedstawienia do  oceny środków transportu wraz z ich dokumentacją celem wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości co do ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
4. 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje składania oferty wariantowej.
 
VI. Termin wykonania zamówienia.
Zamówienie należy wykonać w terminie 12 miesięcy.
 
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków .
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych;
3. Spełniają wymogi określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:
· dokument potwierdzający rejestr firmy z określeniem zakresu działania w tym na transport osób;
· zezwolenie na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia tj. wykonują sukcesywnie usługi określone w Opisie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat na rzecz co najmniej jednego podmiotu podobnego do Zamawiającego. W wykazie należy podać co najmniej 2 udzielone zamówienia.
c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej 2 samochodami – spełniającymi normy obowiązujące w ustawie Prawo o ruchu drogowym wraz z niezbędnymi ubezpieczeniami, zezwoleniami i przeglądami technicznymi z rodzaju – samochód osobowy, sanitarno – osobowy stosownie oznakowany w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.
· W przypadku awarii któregokolwiek środka transportu będącego aktualnie w użytku przez Zamawiającego, Oferent winien posiadać w rezerwie odpowiedni zastępczy środek transportu.
d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierowcami posiadającymi następujące kwalifikacje i umiejętności:
· prawo jazdy odpowiedniej kategorii;
· aktualne badanie psycho – technicze potwierdzajace właściwy stan zdrowia;
· znajomość terenu działania PSSE w Wyszkowie;
· niekaralność.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
 
VIII. Informacja na temat wadium.
Nie dotyczy.
 
IX. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymagania określone w SIWZ i ustawie prawo zamówień publicznych oraz uzyska najwyższą ocenę P w ramach przyjętych kryteriów:
· Cena ofertowa:  85 % - 85 Pkt.
· Warunki techniczne i sanitarne samochodów: 5%- 5 Pkt
· Doświadczenie i referencje oferenta: 5%- 5 Pkt
· Doświadczenie i kwalifikacje kierowców: 5 %- 5 Pkt
A. Obliczenie oceny dla kryterium ceny- Pc:
                    Najniższa oferowana cena
Pc = ---------------------------------- x 85 Pkt. = max. 85 Pkt.
         Cena z ocenianej oferty
B. Obliczenie oceny dla kryterium warunki techniczne i sanitarne samochodów – Pw:
Komisja Przetargowa dokona oceny warunków technicznych i sanitarnych samochodu według danych zawartych w załączniku nr 5, biorąc pod uwagę rocznik samochodu, przebieg, moc silnika, wyposażenie w gniazda elektryczne umożliwiające podłączenie 2 urządzeń chłodniczych transportowych. Średnia z indywidualnych ocen będzie ilością punktów pw uzyskanych przez każdą z ofert. Komisja przetargowa obliczy ocenę Pw:
                    pw.- ilość punktów uzyskana przez ocenianą ofertę
         Pw = ------------------------------------------------------------------- x 5 Pkt. = max. 5 Pkt.
                                           5 punktów
C. Obliczenie oceny dla kryterium doświadczenie i referencje oferenta- Pd:
Komisja Przetargowa dokona oceny dyspozycyjności i referencji oferenta według danych zawartych w załączniku nr 2, biorąc pod uwagę ilość udzielonych usług na rzecz podmiotu podobnego do Zamawiającego, wielkość udzielonych usług, nieprzerwaną realizację udzielanej usługi. Średnia z indywidualnych ocen będzie ilością punktów pd uzyskanych przez każdą z ofert. Komisja przetargowa obliczy ocenę Pd:
                    pd.- ilość punktów uzyskana przez ocenianą ofertę
         Pd = ------------------------------------------------------------------- x 5 Pkt. = max. 5 Pkt.
                                           5 punktów
D. Obliczenie oceny dla kryterium doświadczenie i kwalifikacje kierowców – Pk:
Komisja Przetargowa dokona oceny doświadczenia i kwalifikacji kierowców według danych zawartych w załączniku nr 6, biorąc pod uwagę okres posiadanych uprawnień przez daną osobę, przebieg pracy zawodowej na terenie działania PSSE w Wyszkowie. Średnia z indywidualnych ocen będzie ilością punktów pw uzyskanych przez każdą z ofert. Komisja przetargowa obliczy ocenę Pw:
                    pk.- ilość punktów uzyskana przez ocenianą ofertę
         Pk = ------------------------------------------------------------------- x 5 Pkt. = max. 5 Pkt.
                                           5 punktów
E.Obliczenie oceny oferty- P:
         P = Pc + Pw +  Pd + Pk = ........Pkt.[ max.100Pkt.]
 
X. Termin i miejsce składania ofert:
1. Oferty należy składać na adres Zamawiającego:
Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna
ul. Daszyńskiego 28,
07-200 Wyszków
2. Nie później niż do dnia 9 stycznia 2007 roku do godz.10.00, w sekretariacie PSSE.
3. Otwarcie ofert nastąpi dnia 9 stycznia 2007 roku o godz. 10.15, w siedzibie Zamawiającego w pokoju Dyrektora PSSE.
4. Wszystkie oferty złożone po podanym powyżej terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
5. 
XI. Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni (rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).
 
XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Nie dotyczy.
 
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie dotyczy.
 
XIV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie dotyczy.
 
 

Skrócony opis: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI PONIŻEJ 60.000,00 EURO
Podmiot udostępniający: Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna
Osoba, która wytworzyła informację: Administrator - Hubert Morka
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator - Hubert Morka
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator - Hubert Morka
Data wytworzenia informacji: 2007-01-03 10:13:33
Data udostępnienia informacji: 2007-01-03 10:13:33
Data ostatniej aktualizacji: 2007-01-03 10:16:11

Wersja do wydruku...