STAROSTA POWIATU WYSZKOWSKIEGO
ogłasza nabór na stanowisko Przewodniczącego Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
w Wyszkowie w wymiarze ½ etatu
1. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Wyszkowie
Aleja Róż 2
07-200 Wyszków
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
Przewodniczącego Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Wyszkowie
3. Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
a) wymagania niezbędne:
1) wykształcenie: wyższe magisterskie lub wyższe studia medyczne;
2) 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 2 letni w administracji samorządowej ;
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
4) nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie;
5) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
b) wymagania dodatkowe:
1) znajomość obsługi komputera.
2) zdolności organizacyjne i interpersonalne;
3) znajomość zasad zarządzania, planowania i realizacji budżetu;
4) kreatywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
4. Do głównych kompetencji osoby zatrudnionej na stanowisku Przewodniczącego Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Wyszkowie należeć będzie wykonywanie zadań wynikających z Rozporządzenia Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności (Dz.U.Nr 139, poz. 1328), a w szczególności:
Reprezentuje Zespół na zewnątrz.
Współpracuje z Ośrodkami Pomocy Społecznej i innymi instytucjami prowadzącymi działalność socjalną.
Organizuje pracę Zespołu:
1) wyznacza skład orzekający, w tym przewodniczącego, spośród członków Zespołu,
2) wydaje wraz z sekretarzem lub wyznaczonym przez siebie członkiem Zespołu:
- orzeczenie o umorzeniu postępowania,
- zawiadomienie o nie załatwieniu sprawy w terminie oraz o wyznaczeniu nowego terminu jej załatwienia,
3) wyznacza lekarza, który dokonuje wstępnej weryfikacji złożonej dokumentacji, w zakresie kompletności oraz konieczności jej uzupełnienia.
4. Sprawuje nadzór nad realizacją zadań Zespołu wykonywanych przez powołanych członków.
5. Organizuje i kieruje bieżącą działalnością Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności.
5. Zainteresowane osoby składają oferty zawierające następujące dokumenty:
1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe i osiągnięcia zawodowe;
4) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska Przewodniczącego;
5) oświadczenie o niekaralności;
6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
6. Oferty w zaklejonych kopertach z napisem Nabór na stanowisko przewodniczącego Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu i nr telefonu kandydata należy składać w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, Aleja Róż 2, pokój Nr 39 w terminie do dnia 27 września 2005r. do godz. 11ºº.
7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-29 742 42 70 wew. 402.