Powiat wyszkowski
      
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 STAROSTWO POWIATOWE
DANE PODSTAWOWE
STRUKTURA ORGANIZACYJNA
ZAKRES KOMPETENCJI
 PRAWO LOKALNE
STATUT
REGULAMIN
BUDŻET POWIATU WYSZKOWSKIEGO
MIENIE POWIATU
OPINIE RIO
UCHWAŁY RADY POWIATU
UCHWAŁY ZARZĄDU POWIATU
ZARZĄDZENIA STAROSTY POWIATU
KONTROLE
AKTY PRAWNE
AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO
 INFORMACJE
OBSŁUGA OSÓB SŁABOSŁYSZĄCYCH I GŁUCHONIEMYCH W STAROSTWIE POWIATOWYM W WYSZKOWIE.
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
INFORMACJE STAROSTY WYSZKOWSKIEGO
INFORMACJA O TERMINACH PRZYJĘĆ INTERESANTÓW W SPRAWACH SKARG I WNIOSKÓW
OGŁOSZENIA
NABORY
OGŁOSZENIA O KONKURSIE NA STANOWISKA DYREKTORÓW
ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
o środowisku i jego ochronie
Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie w Wydziale Architektoniczno - Budowlanym
 PRZETARGI I ZAPYTANIA OFERTOWE
PRZETARGI
ZAPYTANIA OFERTOWE PONIŻEJ 14 TYS. EURO NETTO.
 WZORY DOKUMENTÓW
WYDZIAŁ GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
WYDZIAŁ KOMUNIKACJI
WYDZIAŁ INWESTYCJI I DRÓG PUBLICZNYCH
WYDZIAŁ ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY
WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
POWIATOWY ZESPÓŁ DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
 Urzędy Centralne
Spis adresów
 Instrukcja obsługi biuletynu
WYSZUKIWARKA
WERSJE DO WYDRUKU
REJESTR ZMIAN
NAWIGACJA
 REDAKCJA BIULETYNU
SKŁAD OSOBOWY
 WYBORY SAMORZĄDOWE
WYBORY SAMORZĄDOWE 2006
WYBORY SAMORZĄDOWE 2010
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


 
Wydział Organizacyjny

SEKRETARIAT

Pokój 34
Tel. 742-42-70

Zadania:
1. Prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty.

SPRAWY OBYWATELSKIE, ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Tomasz Sewastianowicz
Pokój 2
Tel. 742 07 50 wew. 402

Zadania:

1. Wydawanie decyzji dotyczącej zmiany imion i nazwisk.

2. Ustalenie w razie wątpliwości pisowni lub brzmienia imienia lub nazwiska.

3. Wydawanie decyzji w sprawie dostosowania pisowni imion i nazwisk do zasad pisowni polskiej.

Wymagane dokumenty:

a) wniosek o zmianę, ustalenie brzmienia, pisowni imienia i nazwiska (podając przyczynę uzasadniającą zmianę imienia czy nazwiska, pisowni lub brzmienia imiona lub nazwiska),

b) odpis skrócony aktu urodzenia wnioskodawcy

c) odpis skrócony aktu małżeństwa wnioskodawcy, jeżeli pozostaje on w związku małżeńskim,

d) odpisy zupełne aktów urodzenia małoletnich dzieci,

e) zgodę rodziców na zmianę imion lub nazwisk dzieci,

f) w przypadku braku zgody jednego z rodziców na zmianę imienia lub nazwiska dziecka postanowienie sądu rodzinnego i opiekuńczego zastępujące zgodę rodzica.
Zgoda nie jest wymagana, jeżeli drugie z rodziców nie żyje albo nie ma pełnej zdolności do czynności prawnych lub jest pozbawione władzy rodzicielskiej. Wówczas należy złożyć odpis aktu zgonu drugiego z rodziców, odpis orzeczenia sądu o ubezwłasnowolnieniu lub pozbawieniu władzy rodzicielskiej,

g) zgodę dziecka na zmianę jego imienia lub nazwiska, jeżeli dziecko ukończyło lat 14,

h) wypełniona ankieta
Wnioskujący – przedstawia urzędnikowi dowód osobisty.

Opłaty:

Opłata skarbowa:
- za wniosek – 5,00 zł,
- za każdy załącznik do wniosku – po 0,50 zł,
- za wydaną decyzję w sprawie zmiany imienia lub nazwiska – 30,00 zł,
- za wydaną decyzję w sprawie ustalenia brzmienia albo pisowni imienia lub nazwiska – 15,00 zł

Zwalnia się od opłaty skarbowej podania i załączniki do podań w sprawach o przywrócenie nazwisk i imion, jak i pisowni nazwisk i imion osobom i potomkom osób, którym bezprawnie je zmieniono oraz wnoszone przez osoby, których stan ubóstwa jest niewątpliwie znany organowi mającemu załatwić podanie.

Zwalnia się od opłaty skarbowej zezwolenia wydawane:

- osobom, których imię lub nazwisko miało brzmienie ośmieszające lub obce,
- na wniosek o przywrócenie nazwisk i imion osobom i potomkom osób, którym bezprawnie je zmieniono.

4. Przygotowanie dokumentacji o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, wykonywanie usług i robót budowlanych, w trybie określonym przepisami ustawy.

5. Przygotowywanie projektów umów w sprawach zamówień publicznych.

6. Wykonywanie zadań z zakresu sprawowania nadzoru nad działalnością stowarzyszeń.

Nazwa dokumentu: Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Skrócony opis: Zadania Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Osoba, która wytworzyła informację: Bartosz Błachnio - Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Naczelnik Wydziału Organizacyjnego – Maria Papaczek
Osoba, która wprowadzała dane: Bartosz Błachnio
Data wytworzenia informacji: 2003-07-03 15:09:07
Data udostępnienia informacji: 2003-07-03 15:09:07
Data ostatniej aktualizacji: 2003-07-03 15:12:50

Wersja do wydruku...