Powiat wyszkowski
      
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 STAROSTWO POWIATOWE
DANE PODSTAWOWE
STRUKTURA ORGANIZACYJNA
ZAKRES KOMPETENCJI
    Starosta
    Wicestarosta
    Etatowy Członek Zarządu
    Skarbnik
    Sekretarz
    Wydział Organizacyjny i Spraw Społecznych
    Wydział Finansowy
    Wydział Edukacji
    Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
    Wydział Komunikacji
    Wydział Architektoniczno - Budowlany
    Samodzielne stanowiska pracy
    Referat Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego
    Wydział Rozwoju i Wdrażania Programów Pomocowych
    Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
    Zespół Radców Prawnych
    Wydział Inwestycji i Dróg Publicznych
    Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
 PRAWO LOKALNE
STATUT
REGULAMIN
BUDŻET POWIATU WYSZKOWSKIEGO
MIENIE POWIATU
OPINIE RIO
UCHWAŁY RADY POWIATU
UCHWAŁY ZARZĄDU POWIATU
ZARZĄDZENIA STAROSTY POWIATU
KONTROLE
AKTY PRAWNE
AKTY PRAWA MIEJSCOWEGO
 INFORMACJE
OBSŁUGA OSÓB SŁABOSŁYSZĄCYCH I GŁUCHONIEMYCH W STAROSTWIE POWIATOWYM W WYSZKOWIE.
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
INFORMACJE STAROSTY WYSZKOWSKIEGO
INFORMACJA O TERMINACH PRZYJĘĆ INTERESANTÓW W SPRAWACH SKARG I WNIOSKÓW
OGŁOSZENIA
NABORY
OGŁOSZENIA O KONKURSIE NA STANOWISKA DYREKTORÓW
ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
o środowisku i jego ochronie
Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie w Wydziale Architektoniczno - Budowlanym
 PRZETARGI I ZAPYTANIA OFERTOWE
PRZETARGI
ZAPYTANIA OFERTOWE PONIŻEJ 14 TYS. EURO NETTO.
 WZORY DOKUMENTÓW
WYDZIAŁ GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
WYDZIAŁ KOMUNIKACJI
WYDZIAŁ INWESTYCJI I DRÓG PUBLICZNYCH
WYDZIAŁ ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY
WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
POWIATOWY ZESPÓŁ DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
 Urzędy Centralne
Spis adresów
 Instrukcja obsługi biuletynu
WYSZUKIWARKA
WERSJE DO WYDRUKU
REJESTR ZMIAN
NAWIGACJA
 REDAKCJA BIULETYNU
SKŁAD OSOBOWY
 WYBORY SAMORZĄDOWE
WYBORY SAMORZĄDOWE 2006
WYBORY SAMORZĄDOWE 2010
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


STAROSTWO POWIATOWE > ZAKRES KOMPETENCJI

Do zakresu działania Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich należy:

 

I. W zakresie biura rady powiatu:

1. Obsługa  organizacyjno – techniczna pracy radnych:

     a) dokumentowanie Sesji Rady,        

     b) sporządzanie protokołów z posiedzeń Komisji.

2.  Prawidłowe i terminowe przygotowywanie materiałów na Sesję Rady, posiedzenia Komisji i dostarczanie ich radnym.

3.  Prowadzenie rejestru uchwał Rady Powiatu.

4. Prowadzenie ewidencji wniosków i ustaleń Komisji oraz przekazywanie ich Zarządowi do realizacji.

5.  Prowadzenie ewidencji interpelacji i wniosków radnych oraz czuwanie nad ich  realizacją.

6.  Terminowe przesyłanie uchwał Rady Wojewodzie Mazowieckiemu i Regionalnej Izbie Obrachunkowej.

 

II.     W zakresie obsługi Zarządu:

1.   Przygotowywanie projektu porządku posiedzeń oraz materiałów na posiedzenia Zarządu

1.Protokołowanie posiedzeń Zarządu.

2.Prowadzenie rejestru uchwał Zarządu.

3.Sporządzanie wyciągów z ustaleń i wniosków Zarządu. Przekazywanie ich do wykonania merytorycznym Wydziałom i równorzędnym komórkom organizacyjnym oraz jednostkom organizacyjnym powiatu.

 

III. W zakresie spraw organizacyjnych:

1.      Zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania  Starostwa.

2.      Organizacja obiegu dokumentów.

3.      Organizacyjne zabezpieczenie obsługi interesantów w Starostwie oraz   załatwianie    skarg  i wniosków. 

4.      Organizowanie kontaktów Starosty z organami administracji publicznej, kierownikami jednostek organizacyjnych oraz kierownikami powiatowych służb, inspekcji i straży.

5.      Przygotowywanie projektów uchwał kierowanych pod obrady Rady, uchwał Zarządu i zarządzeń Starosty w sprawach związanych z organizacją i funkcjonowaniem Starostwa.

6.         Prowadzenie rejestrów:

1) aktów prawnych Zarządu,

2) zarządzeń Starosty,

3) skarg i  wniosków,

4) rejestru pieczęci.

7.  Sporządzanie informacji, ocen i analiz dotyczących Wydziału.

 

IV. W zakresie obsługi kancelaryjnej:

       1.   Prowadzenie kancelarii Starostwa.

       2.  Prowadzenie rejestru wpływu korespondencji.

 3. Przekazywanie korespondencji do Wydziałów i równorzędnych komórek    organizacyjnych.

       4.  Prowadzenie spraw związanych z wysyłaniem korespondencji.

    5.  Czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji.

 

V. W zakresie informacji publicznych:

     Prowadzenie biuletynu informacji publicznej.

 

VI. W zakresie informatyki:

1.      Opracowanie koncepcji komputeryzacji Starostwa, organizacja i wprowadzenie nowych rozwiązań z zastosowaniem informatyki.

2.      Opiniowanie doboru sprzętu komputerowego i oprogramowania w zakresie jego zsynchronizowania ze sprzętem i oprogramowaniem z innymi organami.

3.      Współpraca z samorządem województwa w zakresie organizacji i wdrażania informatyki.

4.      Sprawowanie nadzoru nad użytkowaniem i konserwacją sprzętu komputerowego, udzielanie fachowej pomocy i doradztwa w tym zakresie na rzecz Wydziałów.

5.      Organizacja zabezpieczenia i ochrony danych przed zniszczeniem i ingerencją osób nieuprawnionych.

 

VII. W zakresie spraw gospodarczych:

1.      Gospodarka zasobami lokalowymi Starostwa.

2.      Gospodarka transportem.

3.      Gospodarowanie środkami trwałymi i wyposażeniem.

4.      Zaopatrzenie w sprzęt, wyposażenie i materiały biurowe.   

5.      Realizacja zadań dotyczących spraw ppoż., i bhp.

6.      Przechowywanie rzeczy znalezionych, poszukiwanie ich właścicieli, przekazywanie na własność Skarbu Państwa nieodebranych depozytów i rzeczy znalezionych.

 

VIII. W zakresie spraw obywatelskich:

1.        Organizacja poboru na terenie powiatu.

2.        Przyjmowanie wniosków paszportowych i wydawanie paszportów.

3.        Wydawanie decyzji dotyczącej zmiany imion i nazwisk.

4.        Ustalenie w razie wątpliwości pisowni lub brzmienia imienia i nazwiska.

5.        Wydawanie decyzji w sprawie dostosowania pisowni imion i nazwisk do zasad pisowni polskiej.

 

IX. W zakresie obsługi sekretariatu:

1.      Prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty.

2.      Organizowanie przyjęć interesantów przez Starostę i Wicestarostę.

Nazwa dokumentu: Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Skrócony opis: Zadania Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Osoba, która wytworzyła informację: Bartosz Błachnio - Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Naczelnik Wydziału Organizacyjnego – Maria Papaczek
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator - Hubert Morka
Data wytworzenia informacji: 2003-07-03 15:09:07
Data udostępnienia informacji: 2003-07-03 15:09:07
Data ostatniej aktualizacji: 2004-09-30 14:36:11

Wersja do wydruku...